| ![]() |
Tekniske data
Arkitektur
![]() | Bus system: | RF bussystem |
Funksjoner
![]() |
| |
![]() |
| |
![]() |
| |
![]() |
| |
![]() |
|
Kontroll og indikasjon
![]() | Signallampe: | Ja |
![]() |
| |
![]() |
|
Connectivity
![]() | Bussystemet radio hyppig: | ja |
![]() | Bussystem LON: | nei |
![]() | Bussystem Powernet: | nei |
![]() | Radio protokoll: | KNX Radio |
![]() | Mottaker kategori: | 2 |
Hoved elekriske funksjoner
![]() | Frekvens: | 50 Hz |
Volt
![]() | Driftsspenning over buss: | 21 … 32 V DC |
elektrisk strøm
![]() | Max gjennomgangsstrøm: | 16 A |
![]() | Bytter strøm: | Maks 16 A |
Frekvens
![]() | Radio mottak frekvens: | 868,3 MHz |
Støm
![]() | Utgangseffekt: | 3680 W |
![]() | Konvensjonelle transformatorer: | 1600 VA |
![]() | Elektroniske transformatorer og dual-mode transformatorer: | 1200 W |
Mål
![]() | Relativ luftfuktighet (uten kondensering): | 0 … 65 % (uten kondenson) |
Rekkevidde
![]() | Maks rekkevidde: | 30 meter innendørs, 100 meter i friluft |
Materiale
![]() | Farge på designlinjen: | polar hvit |
![]() | Overflateutseende: | matt |
Dimensjoner
![]() | Dybde: | 77 mm |
![]() | monteringshøyde: | 41 mm |
![]() | Høyde: | 54 mm |
![]() | Bredde: | 98 mm |
Fluorescent bulbs control
![]() | Fluorescerende lamper: | 28 x 36 W, max. 120 µF |
Led kontroll
![]() | LED: | med konfigurasjons- og funksjonslampe, med kontroll LED for På |
Incandescent bulbs control
![]() | Maks last med glødelamper: | 2300 W |
![]() | 230 V glødelamper og halogenlamper: | 2300 W |
Kontakt
![]() |
|
Justering
![]() | Støttede konfigurasjonsmoduser: | system , easy , PB |
![]() |
|
Levering
![]() | Bussforbindelse inkludert: | nei |
Utstyr
![]() | Antall utganger: | 1 |
![]() | Antall hurtigkoblinger: | max. 20 sender |
![]() | Sänders arbeidsperiode: | 1 % |
Bruksforhold
![]() | Driftstemperatur: | 0 … 45 °C |
![]() |
|
Idenitifikasjon
![]() | Søknad, bruk: | KNX radio - aktuatorer |
![]() | produktfamilie:: | produktfamilie: utgang |
![]() | Hoveddesignlinje: | Elektronikk plattform |
*Med forbehold om feil og tekniske endringer